ceturtdiena, aprīlis 09, 2009

Lielā Diena.

Tuvojas Svētki un tie ir jau klāt. Liela daļa tos svinēs ar lielākām vai mazākām 'izdarībām', katrs pēc savas pārliecības. Citam tie nav iedomājami bez krāsotām olām un šūpošanos, citam bez Kristus Augšāmcelšanās pieminēšanas.

Kāds ir teicis: "Dievs cilvēku ir radījis pēc sava tēla un līdzības un cilvēks Dievam ir atbildējis ar to pašu"

Daudzi cilvēki tic dievam un liela daļa tādam, kas ir pēc viņu līdzības. Arī es kādreiz ticēju dievam kādu es to biju iztēlojies, bet ne tam, kas dāvā nemirstību.

Un šajās dienās lasot Bībeli (1. vēstuli Korintiešiem) es izlasīju labu atgādinājumu, ka: "Mūsu ticība nav balstīta uz cilvēku gudrību, bet Dieva spēku..", "...un Dieva spēks ir vēstī par Kristus nāvi (un Augšāmcelšanos)", "Vēsts ir Kristus un Kristus ir Dieva spēks un Dieva gudrība".

Kādam uzcelties no nāves, - tas izklausās pārāk neticami, pārāk fantastiski, bet tur jau ir tas 'sāls aprakts' - tas nav mūsu iedomāta dieva spēkā, bet gan īstā Dieva varā.

Dievs ir pacietīgs un neuzbāzīgs, atklājoties tikai tiem, kas tic Vēstij, jo pēc Augšāmcelšanās Jēzus parādījās tikai ticīgajiem, nevis tiem, kas viņu noliedza.

Kad es dažas dienas atpakaļ veidoju (montēju kopā) vecu kino lenti 'iz savas bērnības', tā manī radīja ne tikai gaišas un priecīgas atmiņas, bet tā nesa arī mūžības elpu, redzot ļaudis kuru šeit vairs nav, bet kuru mīlestība ir palikusi un vēl joprojām silda manu sirdi. Un Dievs man atgādināja Bībeles vārdus, kur teikts, ka talanti, spējas un zināšanas izbeigsies, valodas apklusīs, bet mīlestība pastāvēs mūžīgi. Viss izbeigsies, bet tas kas paliks ir Ticība, Cerība un Mīlestība un lielākā no tām ir Mīlestība.

Un arī par sevi domājot es gribētu, ka mīlestība ir tas kas paliek cilvēku atmiņās un sirdīs, bet Tās avots ir Tajā, kura Lielo Dienu es svinu.

Bet ir vēl kāda Lielāka Diena, kuras Cerību dod mana Ticība un tās atspulgs ir labi parādīts "Titānika" beigu kadros:


Priecīgas Lieldienas!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru