trešdiena, augusts 11, 2004

Iesākot

Sveiks, ceļiniek.

Mēs visi esam ceļā. Mums katram ikdienas ir kāds ceļš, kuru uzsākam un arī mērķis, kurp dodamies. Tas var būt gan tāls ceļš, gan arī ceļš līdz darbam vai savai dzīves vietai.
Bet ir vēl kāds ceļš - mūsu domu un atziņu ceļš, kuru mērojam, jeb varbūt stāvam tajā uz vietas, nezinot kurp doties tālāk. Šis ceļš sākas mums piedzimstot, bet nebūt nebeidzas mums no šīs zemes "aizejot".
Katram sarežģītākam priekšmetam, kuru nopērkam, līdzi tiek dota pamācība, kā to lietot un uzturēt. Tā arī mums, cilvēkiem ir dota kāda "pamācība". Dievs mūs ir radījis un arī devis mums savu "rokasgrāmatu" mūsu dzīvei - Bībeli. Mana Bloga nosaukums ir tulkojums no kādas dziesmas, kas angliski saucās "Basic Instruction Before Leaving Earth" (pirmie burti veido vārdu BIBLE). Tas ir mana Bloga moto. Viss, ko es šeit uz zemes daru vajadzētu atspoguļot manu piederību un manu gatavošanos Debesu Valstībai, kuru Dieva Dēls Jēzus mums atklāja ar savu nākšanu, dzīvi un augšāmcelšanos, solot augšāmcelšanos arī tiem, kas tic Viņam un Tam, kas Viņu sūtījis. Jēzus saka: Es esmu ceļš, patiesība un dzīvība. Neviens netiek pie Tēva, kā vien caur mani. Viņš ir durvis uz Dieva Valstību.

"Basic Instructions Before Leaving Earth" by Burlap to Cashmere

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru