ceturtdiena, septembris 09, 2004


"Noķerot" vēju. Ja vējš būtu persona es varētu teikt, ka mums bija jautri un ka mēs abi izbaudījām šo vasaras mirkli. Posted by Hello

Nebiju paredzējis šo bildi ielikt "bloga" latviskajā variantā, bet te nu tā ir un lai jau paliek.
Man šī bilde ir ļoti mīļa un tā ir kā brīnišķīgs atgādinājums pasakainajai dienai pie/uz ezera, kuru šovasar kopā ar Sāru izbaudījām Kanādā, ciemojoties pie viņas brālēna ģimenes. Šajā Kanādas "stūrītī" tika nobildēts arī šis mazais, brīnišķīgais kolibri putniņš, kas ir redzams iepriekšējā bildē. Cik apbrīnojama ir Dieva fantāzija Viņam radot šo lielo dabas daudzveidību!
Slavē to Kungu, mana dvēsele! Visa mana būtība, lai slavē Viņa svēto vardu! Slavē to Kungu, mana dvēsele un neaizmirsti, ko Viņš tev labu darījis! /Ps. 103:1,2


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru